26.11.2021

«Золотая нить» БҚӨ студиясының сабақ жоспары. Тақырыбы «Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары»

Барлыбаева А.А.

«Bolashaq Saraiy» ШЖҚ МКК

Ақмола облысы Көкшетау қаласы

Сабақтың тақырыбы Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары 
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 9.1.6.4Шығармашылық жұмыс жасау үшін әр түрлі технология-лар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік шешім-дерді ұсыну  
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Қазақтың тоқыма өнері түрлері мен негізгі  қасиеттерін біледі.  Көпшілігі: Жұмыс жасағанда материалдарының жіктелеіуі,  олардың түрлері мен қолданатын материалдардың негізін білу   Кейбіреулері: Тоқыма өнер түрлері мен қасиеттерін түсіндіре алады  
Жетістік критерийі Кілем тоқу материалдарын және құрал-жабдықтарын білу  Өз бетінше жұмыс жасай алу Өз идеяларын ұсыну алу  
Ойлау деңгейлері Білу, түсіну  
Тілдік мақсаттары Оқушылар:  Кілем тоқу  жұмыстарында қолданылған материалдар мен құралдарының ерекшелігін сипаттайды, талдайды Кілем тоқу материал сапасы мен орындау техникасын талдап сиппатайды  Пәндік  лексика және терминология;  Ине- Иголка — Needle  Кілем- Кавер- Carpet Жіп — Нитка- Thread   Сөйлемге қажетті сөз тіркестері;  Негізгі сипаттамасы Кілем ретінде қолдануға болады  
Құндылықтарды дарытау  Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген  экономикалық өсу  Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу  Өз елінің мәдениетіне құрметпен қарау;  Эстетикалық және көркемдік талғамын дамыту;  Шығармашылыққа,өнерге деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу 
Пәнаралық байланыс  Қазақстан тарихы.  Қазақ тілі-және сөздер,терминдер 
Алдыңғы білім Қілем тоқу техникасында тігін бұйымдарының дизаины  (Алаша,кілем, гобилен т.б.) шы 
Жоспарланған уақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы                                                                    АҚТ  қолдану  дағдылары 1.Ұйымдастыру кезеңі:  Окушылармен сәлемдесу.  Психологиялық ахуал туғызу.    «Комплименттер бұрқасыны» әдісі арқылы  ынтымақтастық атмосферасын құру. Бұл әдістің мақсатыбалалардың назарын ортаға аударып, бір- біріне мейірімділікпен қарауға тәрбиелеу.  Оқушылар сынып ішінде үлкен бір щеңбер құрып, өз қасында тұрған сыныптастарына комплименттер айтады.  Мысалы: Сен бүгін өте әдімісің…  Сен мейірімдісің…    «Сұраққа жетіп ал» әдісін қолдана отырып  окушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыра отырып жаңа сабақтын тақырыбын ашамыз.    2.Сұрақтар-жауап арқылы өткен тақирыпты  пысықтап, жаңа сабақтын тақырыбын ашамын.  1. Кілем түрлерін ата?  2. Түкті кілем мен түксыз кілемнің  айырмашылығы  неде ?  3. Кілем — орысша, ағылшынша  қалай  айтылады?  4. Бұрыңғы замандағы кілемнің және қазырғы заманауй кілемнің жасалу айырмашылығы неде ?  5. Кілем тоқу кезіндегі қауыпсыздық ережелерін атап бер ?  6. Кілем тоқуда қандай материалдар мен  құралдарды қолданамыз ?   Берілген сабақ барысында оқушылар зерттеу  барысында қажетті ақпарат жинау үшін АКТ  дағдыларын қолданады және мәлімет іздеу,  талдау,  құрастыру, дәлелдер мен дәйектер арасында  байланыс орнату барысында өзіндік жұмыс  дағдыларын дамытады.          оқушылар  шенңбер  құрып бір-біріне  комплименттер айтады                          -кілем  түрлерін  атайды  -кілемдер дің айырмашылығын  айтады   — ҚЕ айтады                                  от   шашу                                   смайлик беру  арқылы  бағалау  Оқулық                                             Слайд 2 
  Сабақ-тың  ортасы    Топтық жұмыс. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері  таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Окушыларға  берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі  1 тапсырма «Хабарлама»әдісі.  Түрлі дереккөздерді пайдалана отырып кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары туралы презентация дайындау.  1 топ Кілем току материалдары (слайд)  2 оп Кілем тоқуға арналған құрал жабдықтары  .(слайд)      2 тапсырма  Жеке практикалық жұмыс  Кілемнің нобайын салу.  Деңгейлік тапсырмалар  Дескриптор:  1. Контур сызықтарын дұрыс келтіреді  2. Түстердің үйлесімділігін сақтайды  3. Суреттің формасын жарық көлеңке арқылы  шығарады  КБ: «Бас бармақ»  -өте жақсы  -жақсы  -орташа 1-ші топ кілем тоқу материалдары туралы, ал 2-ші топ құрал — жабдықтар туралы слайд құрастырады              Оқушылар  кілемнің  наубайын  салады   2 жұлдыз 1 тілек                               Бас  бармақ  мозайка                             слайд        ине, қайшы, канва матасы, зембіл  
Сабақтың аяғы  Дискриптор:  Кілем тоқу материалдарын және құрал-  жабдықтарын біледі  Өз бетінше жұмыс жасай алады  Өз идеяларын ұсына аладі  Рефлексия   Төмендегі кестені толтыру арқылы жүргіземін.   Қызықты   Құнды   Қиын   неге?  неге?  неге?        оқушылар тақырыптан алған қызықты, құнды және қиын болған түстарын толдырады  өзіндік бағау