24.11.2021

Отбасының бала тәрбиесіндегі рөлі

Актанова Ж.С.

Ақмола облысы Зеренді ауданы

Зеренді ауылы “Балауса” бөбекжайының

тәрбиешісі

Баланың алғашқы тәрбие алатын орны – отбасы. Отбасында баланың мінез-құлқы, әдет дағдысы қалыптасады. Еліміздің ертеңгі ұлт тізгінін ұстар жастарымыздың тәрбиесіне аса мән беру – біздің негізгі мақсатымыз. 
Тәрбие – күрделі үдеріс. «Тәрбие отбасынан басталады» деп халық даналығы бекер айтпаған. Саналы да, білімді болашағын қалыптастыру әрбір ата-ананың мерейлі міндеті, парасатты парызы. Еліміздің болашағының тізгінін ұстар тұлғаның бойына білімнің нәрін, тәрбиенің иісін сіңіруміз қажет.                             Ата-бабамыздан қалған ұлттық тәрбиемізге дақ түсірмеу үшін барлық қажетті жауапкершілікті ата-ана өзіне алғаны жөн, себебі бала ата-ананың өмірінің жалғасы. «Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын» деп өткен ғасырдың ұлы тұлғасы А.Байтұрсынұлы айтқандай, баланың болашағына толғанар ел, ойланар отбасы қалыптасса елдің болашағы зор болмақ.  
          Ұрпақ тәрбиесі ұлағатты болу үшін, отбасындағы ата-ана берген тәрбие балабақшада, мектепте жалғасын тауып, кішкентай бүлдіршін сапалы азамат болып қалыптасу үшін мектеп, мұғалім және тәрбиеші жауапты зор міндетті атқарады. Ең бастысы- бала ата-ананың оның оқудағы жетістіктеріне қызығушылығын сезінуі керек.  
Кез келген бала үлгілі немесе үлгермейтін болсын, шапшаң немесе сылбыр болсын, ол өзін жақсы көру мен сыйлауды қалайды. 

         Отбасы – ең үлкен, мықты тәрбие ошағы, шағын мемлекет. Отбасының негізі баланы өмірге келтіру ғана емес, оны мәдени-әлеуметтік ортаның құндылығын қабылдату, ұрпақтың, ата-бабалардың, үлкендердің ақыл-кеңес тәжірибесін бойына сіңіру, қоршаған орта, өз қоғамына пайдалы етіп тәрбиелеу.

         Біз бала тәрбиесіне оның келешегіне зор жауапкершілікпен қарап, тәрбие жұмысының тиімді әдіс-тәсілдерін жүзеге асырсақ еліміздің болашағын ертеңгі күні балабақша балаларына сеніммен тапсыруға болады. Біздің мақсатымыз заман талабына сай шығармашыл, мәдениетті, жан-жақты сауатты жеке тұлға тәрбиелеу.