26.10.2021

1 сынып дүниетану пәні бойынша ҚМЖ, тақырыбы «Табиғи жарық көздер»

Шайхина Г.Е.

Ақмола облысы Красный Яр с.

«№1 ЖОББМ» КММ

бастауыш сынып мұғалімі

Бөлім/бөлімше 
Педагогтің аты-жөні 
Сыныбы:1 «Ә»Қатысушылар саны:      Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТабиғи жарық көздері
Сабақтың мақсатыТабиғи жарық көздеріне не жататынын түсіндіру
ҰОҚ мақсаты Жарықтын не екені туралы түсінеді,жарық көздері туралы ақпарат алады.Жарық көздерінің қажеттілігін түсіндіре алады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Әңгімелеу әдісі,зерттеу әдісі,коллаж әдісі
Жоспарлау
ҰОҚ кезеңдеріПедагогтің әрекетіБаланың әрекетіРесурстар
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 минутПсихологиялық ахуал: Жарқырап күнде ашылды, Айналаға нұр шашылды, Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.  Өлең шұмақтарын хормен қайталайды 
 От, күн, шам суреттері  бойынша тәрбиеленушілерді  3  топқа  бөлу. 1-ші  топ- от 2-ші  топ-күн 3-ші  топ-шам Біз ненің суреттері арқылы топқа бөліндік? Олар не үшін қажет? Ой –қозғау сұрақтары: 1.Балалар күннің көзі бізге не шашып тұр? 2.Сыныбымыз  қандай? 3.Ал ол жарықты бізге не береді?  Мұғалімнің сөзі: Жер бетіндегі тіршілік көзі ол –Күн. Күн дегеніміз ол — кәдімгі жұлдыз,бірақ та  жұлдыздардың ішінен жерге өте жақын орналасқан керемет үлкен газды шар. Бейнежазба «Жарық !Кішкентайларға жарық туралы» Талқылау сұрақтары: 1.Мультфильмнен  қандай  жарық  көздерін  көрдіңдер? 2.Бізге айналадағы бәрін көруге мүмкіндік беретін энергияны ата 3.Жердегі негізгі жарық көзі не болып табылады? 4.Қараңғы үңгірде бала жарықтын қай түрін қолданды??   Топтық жүмыс: І топ: Ұсынылған суреттердің ішінен табиғи жарық көздерін теріп алып каллаж жасау. ІІ топ: Ұсынылған суреттердің ішінен жасанды жарық көздерін  теріп алып каллаж жасау. ІІІ топ:Жасанды жарықтың адам өмірінде қолданысын атау  Өз жұмыс нәтижесін топтар бас-бармақ тәсілі арқылы  бірін-бірі  бағалайды .   Тәжербиелік тапсырма:Зерттеу әдісі. Шам мен май шамды жағу арқылы  олардын жарық түсіру көздерін салыстыру. Тәжерибие барысы:  Шам мен май шам  жағып салыстыру. Қауыпсыздық ережесін қайталап, еске түсіру. Талқылау сұрақтары: 1.Бұл тәжерибиеден не байқадындар? 2.Екеуінің айырмашылығы неде? 3.Қай шам жарықты көптеу бөледі? 4.Қауыпсыздық үшін  қайсысы пайдалы?  .Сергіту сәті: «Күн мен түн» ойыны Күн деген сөзді  балалар естігенде,сынып ішінде еркін жүреді.Түн дегенде сол қалыпта қатып қалады. «Суреттер сөйлейді» ойыны Әр топқа бір жарық көзі бейнеленген сурет беріледі,Топ ішінде балалар оның түрін,қолдану тәсілін, адам өміріндегі маңызды жағын анықтайды. 1-ші  топ- Көше шамдары 2-ші  топ- Майшам 3-ші  топ- қолшам Кері  байланыс  «Шапалақтауәдісі» Бір рет шапалақтау-барлығын түсіндім.                                                       Екі рет шапалақтау-енді түсініп келемін. Үш рет шапалақтау-түсінбедім.Күннің нұрын. Сыныбымыз жарық. Күннің көзі         балалар жауабы   Шам жағамыз     Жасанды                                                                     Еркін қозғалып жүреді     Топта талдайды, зерттейді           Шапалақтайды                          https://youtu. be/fvKpqlS9k9Y                                          
ҰОҚ Қорытындысы. Рефлексия Бүгін сабақта не туралы өттік? Рефлексиялық бағалау. Өз жұмысын  бағдаршам әдісі арқылы бағалап қорыту. Ештене түсінбедім-қызыл қарандашпен Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен; Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен.     түрлі- түсті қарандаштар