14.10.2021

9 сынып информатика пәнінен ҚМЖ, тақырыбы «PyGame (пайгейм) кітапханасы»

Сармулдиева Б.А.

Ақмола облысы, Целиноград ауданы,

Мәншүк ауылының ЖОББМ,

информатика пәні мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспары
БөлімPython программалау тілінде 2D ойын құру
Педагогтың аты-жөніСармулдиева Б.А
Күні 
Сынып: 9Қатысушылар саны
Сабақтың тақырыбы:PyGame (пайгейм) кітапханасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу 9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушы: PyGame (пайгейм) кітапханасы туралы түсінік қалыптасады. Көбшілігі: Python программалау тіліне PyGame  кітапханасын қосу жолын біледі. Кейбірі: PyGame  кітапханасының дайын модульдерін ажырата алады.    

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақытПедагогтың әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы  7 мин                              Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен  сәлемдесу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «менің жадымда»                                                      3.Топқа бөлу: 2 топқа шарлар арқылы бөлінеді.   Үй тапсырмасын тексеру. «Галереяны шарлау» әдісімен   1.Ортақ аты бар жадта орналасқан бір түрдегі айнымалы топ? Массив 2.Массивтермен жұмыс істеу үшін ең алдымен не үйрену керек? Қажетті көлемді жадты массивте көрсету; Деректерді ұяшыққа жазу; Массив ұяшығынан деректерді оқу. 3.Бұл жоғары дәрежедегі бағдарламаллау тілі және осы тілде жасалған ең атақты бағдарлама ол бәріміз білетін Instagram əлеуметтік желісі. Ол қандай тіл? Пайтон 4. Python-ды қолданатын компанияларға  не жатқызасыз? Google, Facebook,Dropbox, Яндекс, Mail.Ru т.б келтіре аламыз. 5. Python тілінде интерфейсімен ойындарды жасауға арналған арнайы кітапхана? PyGame кітапханасы      1.Мұғаліммен амандасады. Есте сақтау қабілетін жаттықтыру үшін оқушармен слайд арқылы ойын.                                                        Қол шапалақ     «Координата жазықтығы»,                                       Үлестірме, оқулық, жұмыс дәптері, суреттер                                          
Сабақтың ортасы   17 минут                                                                                                                          10 минутМұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. Назарларына бейнематериал ұсынамын. (Ж) «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісімен мәтін бойынша жұптасып, ортаға талқылайды   (Т) Тапсырма 1 1 топ. «Фраер» әдісімен «Пайгейм кітапханасы»  түсінгендерін жазбаша жазады. 2 топ. PyGame  кітапханасының дайын модульдерін «ментальді картаға» түсіреді.   Сергіту: «Қар кесегі » бүгінгі тақырып бойынша терминдер айту   Тапсырма 2. «Тыңда да таста»  әдісімен ортаға сұрақ тасталады.  Python программалау тілінде 2D ойын жасау сіз үшін қаншалықты маңызды? Мүмкін жауаптар a)маңызды, себебі… b)өте маңызды, себебі… c)маған 3D ойын жасау қызықтырақ…   Тапсырма 3. «Семантикалық карта» бойынша модульдерді ажыратады.     PyGamekey PyGamefont PyGame. font Пернетақтадан пернелерді оқиды. +     Жүйелік қаріптерді қолданады       Жүйелік қаріптерді қолданады     +   Практикалык тапсырма  Компьютермен жұмыс Шеңбер, тіктөртбұрыш, түзу салу командасын компьютерде орындаңдар. 3-код import pygame pygame.init() screen = pygame.display.set_mode([360, 320]) screen.fill([255,255,255]) pygame.draw.circle(screen, [93,68,255],[170,60], 50, 0) pygame.draw.rect(screen, [255,0,0], [80, 130, 180, 180], 0) pygame.draw.line (screen, [0,255,33], [50, 100], [50, 300],5) pygame.display.flip() running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False pygame.quit()          Бейнематериал қарайды       Жұптасып, мәтінін талқылайды және бөліседі Мұғалімді тыңдайды   Оқушылар топта жұмыс жасайды.               Әр оқушы өз ойын, жауабын қағазға жазып ортаға тастап, талқыға салады.                                                                                                                               (Т)«сағат механизмі»                         «саусақ әдісі»               «бас бармақ»                                                       «Саусақ әдісі»                                                                       плакат  
Сабақтың соңы   5 минут1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Y-диаграмма» әдісі . «Y-диаграмма» әдісін толтырады. Плюс, минус, қорытынды деп үш бағытқа өз пікірлерін орналастырадыӨзін-өзі бағалау.Стикер
Үй тапсырмасы 1 минҮйге тапсырма: Бүгінгі тақырыпқа қатысты негізгі ұғымдарды жазу. Келесі тақырыпқа шолу жасау.