19.08.2021

«Ағылшын тілін оқытудағы интернет ресурстарының рөлі»

Сайлаубекова Р. Ш.

Ш. Уәлиханов атыдағы Көкшетау университеті,

филология және педагогика факультеті

Ғылыми жетекшісі: Исмагулова А. Е.,

филология ғылымдарының кандидаты,

филология және педагогика факультетінің деканы

Аннотация мақалада интернет-ресурстар ақпараттық порталдар мен телекоммуникация құралдарына бөлінеді. Ағылшын тілін меңгерудегі әр компоненттің рөлі ашылады.

Кілт сөздер : интернет-ресурстары, ақпараттық порталдар, телекоммуникация құралдары, ағылшын тілі.

Біздің жаһандық технологияландыру ғасырымыз экономиканың барлық салаларында, соның ішінде білім беру процесінде интернет пен коммуникация құралдарын кеңінен пайдаланумен сипатталады.

Интернет-ресурстар студенттерді ағылшын тілін ана тілі ретінде оқыту, өздігінен білім алу, филолог — оқытушылардың біліктілік дағдыларын арттыру, сондай — ақ адамның білімге деген жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ақпараттық-пәндік ортаны әзірлеудің тамаша негізі болды . Оқыту саласындағы интернет технологиялары келесі мүмкіндіктерді ұсынады:

* Студенттердің білім мен ақпаратқа деген қажеттіліктері мен мүдделерін қанағаттандыру;

* Тек зерттеу ғана емес, сонымен қатар елдер мен халықтардың тарихи және мәдени мұрасын тарату. Интернет сізге өз аймағыңыздың, қалаңыздың мәдениетінің өкілі болуға мүмкіндік береді.

* Деректерді кейіннен талдау, жалпылау және біріктіру үшін ақпаратты іздеу және таңдау саласында танымдық және коммуникативтік қабілеттерді дамыту.

* Жетістіктерді, ғылыми зерттеулерді интернеттің басқа пайдаланушыларымен талқылау;

* Оқу-танымдық, пікірталас, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік-лингвистикалық аспектілерде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.

Интернет-ресурстарды дидактикалық тұрғыдан бөлуге болады: ақпараттық порталдар және телекоммуникация құралдары.

Телекоммуникацияның ең танымал құралдары: онлайн-конференциялар, форумдар, чаттар, электрондық пошта және ақпарат берудің басқа құралдары. Студенттердің сөйлеу базасын қалыптастыру асинхронды және синхронды желілік коммуникацияның әртүрлі түрлерінің (конференциялар, форумдар өткізу, чат және электрондық поштаны пайдалану) арқасында әлдеқайда тиімді. Сонымен қатар, бұл құралды ағылшын тілін үйренуде кеңінен қолдануға болады, бұл тілдік ортаға ену процесін аудиториялық сабақтардан тыс көрсетеді.

Ақпараттық порталдар, жалпы алғанда, ағылшын тіліндегі көрнекі, аудио, видео және мәтіндік материалдардың тақырыптық мұрағаттарын үнемі толықтырып отырады.

Білім беру ақпараттық порталдары үлкен әдістемелік әлеуетке ие:

* Мұғалімнің тақырыпты зерделеу үшін оңтайлы дидактикалық материалды таңдауы;

* Әр түрлі ЖОО студенттері арасында әлеуметтік және мәдени тақырыптарға дискуссиялар ұйымдастыру;

* Ана тілі мен оның диалектілерінің жазбаша және ауызша сөйлеуіне лингвистикалық талдау жасауды ұйымдастыру;

* Студенттердің аудиториялық және сабақтан тыс өзін-өзі дайындауы үшін оқу материалдарын тарату;

Сонымен, қазіргі кезде интернет-ресурстарды пайдалану білім беру мекемесіндегі оқу-тәрбие жұмысының маңызды құрамдас бөлігі болып саналады. студенттердің зияткерлік мүмкіндіктерін одан әрі жақсарту мақсатында коммуникативтік құзыреттілігінің жоғары дәрежесі бар студенттерге жағдай жасау. Олар білім беру үдерісін жақсартуға, студенттерге ақпараттық-коммуникативті білім беруді жақсартуға, атап айтқанда ағылшын тілін меңгеруге үлес қосады.

                                Әдебиеттер тізімі

  1. Киличева Ф.Б. Орыс тілін оқытудағы ақпараттық компьютерлік технологиялар / Academy. № 4 (31), 2018. С. 74-75.
  2. Сурхаев М.А. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы жағдайындағы білім беру процесіне қойылатын жаңа талаптар / / Инновациялық экономика және қоғам. 2015. №1. С. 35-37.